NattaaGustafsson

Alla inlägg under april 2011

Av Nathalie Gustafsson - 30 april 2011 14:25

Kommentar till Innovatum :D
 
Ingen bild

suuiljeee


Hejsan ! 
Kan du inte göra ett videoinlägg där du berättar om dej själv lite mera ,typ kläder ,smink ,ur garderoben, kompisar hundar, å sont du tycker om att göra ?
Kramis :) <3

 



Kommentar till dagens_D
 
Ingen bild

Följer din blogg !!!!! :D

Hej ! Du, du kanske blir lite arg men är det inte elakt att vara med nån annan när hon ska vara med dig ? Och så som du har skrivit värkar det som du och Sarah glider isär ? :( Jag kanske har helt fel men så verkar det. 

Och en sak till, åker du och handlar klockan tio i nio ? :) 
Kramar :)<3


Svar: [Gud vad roligt att höra :)] Hej, nej jag blir inte arg jo jag blev lite sur på henne men bryr mig inte så mycket om de, Hahah jag brukar inte åka och handla vid den tiden, men min syster och jag ville bara ha något och ha framför TVN :) Kram kram :D                            FRÅGORNA VAR JU INTE TILL FRÅGESTUNDEN EFTER SOM DOM ÄR SKRIVNA PÅ ANDRA INLÄGG :)

SÅ inget video inlägg på detta Kram/N

     











Av Nathalie Gustafsson - 29 april 2011 20:53

Hej hej, ligger i sängen och skirver med Bina på facebook. Idag va de meningen att jag skulle vara med Sarah men hon är med någon annan :o Jaja ska snart åka och, handla lite smöttogött.. Nu ska jag dra puss/Nnaaaaattttaaaaaaaaaaaa :D

   Här är en bild jag tog på knoppar blev nöjd med bilden :D

     

Av Nathalie Gustafsson - 27 april 2011 15:11

  Hej nu är de så att jag har fråge stund, rutan brevid står de ''ställ en fråga till mig' Skriv i den din fråga sen så svarar jag i ett video inlägg puss/nattaaaaa

Av Nathalie Gustafsson - 27 april 2011 13:05

Tjena sitter på innovatum med Sarah och Biiiina :_D

  



Vi har skit kul ha de gött/N

'

 

:D

Av Nathalie Gustafsson - 26 april 2011 21:49

Puss

Av Nathalie Gustafsson - 26 april 2011 17:32

.

Av Nathalie Gustafsson - 26 april 2011 16:28

Bortaaa

Av Nathalie Gustafsson - 26 april 2011 07:33

Hej hej :)

Nu ska jag platta håret,sminka mig och sen vänta på Sarah. Sen går vi till skolan men ska gå nu puss/N  Dagens humor bild xD

Presentation


Tja, Livet enligt mig.
Vardag foton text gymnastik,följ bloggen i bloglovin , Komentera mycket :D

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Bloggplatsen Vs Blogg.se?
 Bloggplatsen.se?
 Blogg.se?

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nattaas:D

Nattaaa

Jag är bäst! Läs min blogg och följ den genom bloglovin <3

Nattaas:D

:)Nattas videoblogg


Ovido - Quiz & Flashcards