NattaaGustafsson

Alla inlägg under mars 2011

Av Nathalie Gustafsson - 31 mars 2011 11:34

Hej hej :)


Fof sjuk -.- Förlåt att jag skriver så tråkiga innlägg :/

Men de blir bättre när jag är frisk :)

Igår va jag hos mammas kompis hon bor typ brevid oss, fast längre bort inte samma gata typ :D

Jag tog med kameran så Svea och hennes hundar o några andra hundar lekte 

efter det, åkte jag mamma Mikkis till graven.. Skrev en sak till dom.

Ah de va gårdagens :D

Hoppas jag blir frisk snart:(


           

Av Nathalie Gustafsson - 30 mars 2011 12:19

Hej gissa ?

 Fof sjuk -.-

Inte kul vakna för 1 tim sen, kände min näsa va bom tät och halsen slemm kunde inte prata, så om ni vill va snälla så skriv så många frågar ni kan i fråge stunden (L)

Jätte snällt isf .  Men skriv erat namn och blogg adress om ni har :)



Jag svarar bara på dom frågorna so är normala !


/Natta puss på er  som  kommenterar !








 

Av Nathalie Gustafsson - 29 mars 2011 22:02

Hej hej nu har jag fråge stund fråga va du vill ?

svarar ärligt :D


Svaren kommer på fredag 

så fråga på nu!'



/Nattaaaaaaa pussss på er fråga nu annars är ni falska !  

:o

Av Nathalie Gustafsson - 29 mars 2011 20:18

hahhahahahahhahahaha VAFAN!=?

Av Nathalie Gustafsson - 29 mars 2011 19:41

Hellu :)


Äter massa glaassssss just nuu!

As gött, det blir graven i morgon ist :/

Men sen blire att kolla BB med Mikkis !


 

Av Nathalie Gustafsson - 29 mars 2011 17:02

Just nu sitter jag o pluggar inför prov -.- 

men men livet är inte alltid lätt.

Får se om vi åker ner till graven sen 

Men nu ska jag fortsätta med plugget.





Just nu i min hjärna så snurrar det runt ett ord  PLUGG PLUGGPLUGG PLUGG :o!















I helgen eller någon dag blir det bio film ..--


   

Presentation


Tja, Livet enligt mig.
Vardag foton text gymnastik,följ bloggen i bloglovin , Komentera mycket :D

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Bloggplatsen Vs Blogg.se?
 Bloggplatsen.se?
 Blogg.se?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nattaas:D

Nattaaa

Jag är bäst! Läs min blogg och följ den genom bloglovin <3

Nattaas:D

:)Nattas videoblogg


Ovido - Quiz & Flashcards